torsdag 31 december 2009

Året som gått, oktober

Efter sex veckors renlevnadsliv gick jag på hockey. Och festade. Men det var bara en svacka. Efter allt jobb och träning. Sen tog jag tag i mig själv och fortsatte att träna och jobba som en dåre.

Solen gick i moln också. Mörkret infann sig och var här för att stanna. Men nedräkningen till Londonresan hade startat och jag hade nånting att se fram emot...

Söndagen den 11 oktober rökte jag min sista cigarett... Nog för att det var skönt att vara rökfri, men i samma veva fick jag någon typ av höstdepression och var ganska nere. Tills jag och tonåringen åkte till England.
Då blev jag glad igen! Där var det mellan 15-20 grader och solen lyste vackert. Jag struntade i träning och åt och drack massor av kolhydrater... Tonåringen också.

Hon älskade London och dess artiga invånare... Här tillsammans med en gatumusikant som spelar trummor på hinkar. Vi shoppade, pubade och såg Magnus Betnér köra engelsk standup. Vi avslutade oktober med att vara turister i London. Vi var i Hyde Park... Och vid Buckingham Palace... Och Big Ben såklart... Och massa andra ställen som man förväntas besöka när man turistar. Vi avslutade kvällen med mat och dryck. Bästa dagen och kvällen på hela resan!
En ganska mörk, trist och grå månad. Men som blev bra på grund av resan med min favoritdotter. :-)

Inga kommentarer: