måndag 10 oktober 2011

ComHem

Jag orkar inte dra den långa hisorien. Men helt spontant så tycker jag att ComHem kan dra åt helvete! Big time!

*skitförbannad*

2 kommentarer:

Ola Eriksson sa...

Hej,

Du får gärna dra den lite längre historien för oss så ska vi se vad vi kan göra för att lösa de problem du har med oss. Fyll gärna i det här formuläret så kan vi kontakta dig och se vad vi kan hjälpa till med: http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html

Hälsningar,
Ola Eriksson
Com Hem

Anonym sa...

HA! Jag håller med! Två månader tog det för Comhem att INTE koppla in min telefon vid flytt (+ en månads förvarning!)! Jag beställde Tele2 när det gått över en månad och bad Comhem fara och flyga! Det enda jag fick från kundservice var idiotsvar på mejlen (3 dagars väntan, och ett svar som tydligt visade att de inte läst mitt mejl öht! Och det hände inte bara en gång!) inkompetenta personer i telefonen osv.

Så du OLA, bli kund och försök att få hjälp från det som ni så ironiskt kallar kundservice så förstår du vad vi menar! Och du, en sak till. Beställ en servicetekniker om du kan! Skitkul! 3 veckors väntan, sedan när det ändå inte funkar, 3 veckor till! = 6 veckors väntan på något som ändå inte visade sig funka i ett Comhemhus!