tisdag 4 december 2007

Aftonbladet PLUS

Nästan varje morgon ögnar jag igenom aftonbladet.se lite snabbt. Eftersom jag försöker skärma mig från negativa nyheter på morgonen så skummar jag igenom startsidan. Läser sportsidorna, lite hälsa och så vidare. Men varje morgon lyckas jag hitta en eller flera artiklar som ingår i Aftonbladet PLUS. Jag blir galen!!! Oftast är det tre rubriker, två som har plus bredvid sig och en som är utan. När man klickar på den utan PLUS så står det typ fyra rader (i princip det som stod i länken) och sen: "Bli medlem i PLUS och läs hela artikeln". Fuck you! Jag skiter i om det bara kostar 19 kronor i månaden att vara med i PLUS, det är principen jag stör mig på. Ha en egen sida med plusrupbrikerna eller nåt så man slipper se dem! Jag tänker ändå INTE bli medlem i nån jävla klubb!!! Snart skiter jag i att läsa er jävla skitsida!

Inga kommentarer: