tisdag 5 april 2011

Big Brother-Vanessa

Jag hänger inte med så mycket i Big Brother just nu. Ser mest kvällsavsnitten. Och igår missade jag ju det. Så jag kollar på webbteve nu istället.

Jag blev glad när Vanessa åkte ut ur huset i söndags eftersom hon har sjunkit som en sten de senaste veckorna. Hon är snäsig mot de flesta, gör inte ett handtag och nu visar det sig även att hon har gömt gemensamma saker för de andra deltagarna. Dessutom säger hon att hon kan ta diskussioner men istället visar det sig att hon kör monolog när hon diskuterar. Och självinsikten verkar saknas totalt. En människa som hon borde väl verkligen ha självinsikt. Eller? Och Sonia verkar tycka att Vanessa är ofelbar och går in och försvarar henne i tid och i otid. Men när någon annan försvarar en annan deltagare är det fegt.

Nu har jag bara sett en tredjedel av gårdagens program, men nån måste väl hålla med mig? Så bra att jag är perfekt!

1 kommentar:

Åsa F sa...

Hm, jag satt och tittade i ca 5 minuter igår på BB. Det var det värsta jag har sett på länge. Men jag håller med dig. För exakt det du beskrev var det jag såg. Vanessa verkar ju vara helt bäng...

Jag bytte kanal ganska fort. Jag förstår inte riktigt vad som är bra med BB. ;)