lördag 19 maj 2012

Mot mamma

Jag har som jag berättat tidigare inte så bra kontakt med mina föräldrar. Pappa har jag inte pratat med på över två år. Och mamma träffade jag senast för över ett år sen. Då var det första gången på massor av år som jag var hemma hos henne. Vi hade ingen kontakt alls på massor av år, men för 2 eller om det var 3 år sedan började hon höra av sig regelbundet. Fråga mig inte varför, men så är det.

Idag är jag hembjuden till henne. Förmodligen kommer jag sova över där också.

Wish me luck!

3 kommentarer:

Ett stenkast från Fyndet sa...

Hoppas ni får en bra kväll!!

Helena m. 4 sa...

Klart jag gör, om än lite sent, lycka till !
Hoppas allt förbättras till en givande situation för er båda, och att du inte blir besviken.

Singelmamman sa...

Hoppas att ni hade en trevlig kväll. Jag vet hur det kan vara med föräldrakontakten...