tisdag 10 juli 2007

Jag förstår inte problemet men helt plötsligt kan jag inte skriva någon titel på mina inlägg...

Sitter här på jobbet och håller på att somna. Jag har sovit extremt lite de senaste fem nätterna och inte blir det bättre av att det är otroligt lugnt på jobbet nu i dessa semestertider. Ikväll ska jag gå och lägga mig i princip på en gång när jag kommer hem efter jobbet. Fuck matlagning, socialt liv och annat skit som står på dagliglistan, idag skiter jag i allt!

Pratade med M igår om att han ska ge fan i att följa med till landet på semestern och låta mig och C låna bilen och åka upp själva eftersom vi behöver paus från honom. Han gick med på det förvånansvärt fort att jag misstänker att det kommer bli många turer fram till det aktuella datumet. Och då slutar det väl med att man sitter hela semestern i "fängelset" istället. "Fängelset" är för er som inte vet MIN lägenhet som HAN har flyttat in i och vägrar att flytta ifrån... I "fängelset" är det ofta nersläckt eftersom HAN tycker om att stänga in sig och dricka alkohol i smyg. Man får inte spela musik för då störs han och sätter igång och tjafsar och stänger av datorn genom att dra ut proppen. Han rotar i mina dagböcker, kollar vilka sidor jag har varit på i datorn, går igenom min mobiltelefonbok och läser alla meddelanden som skickats och tagits emot. Jag försöker att vara ifrån "fängelset" så mycket som möjligt men jag är ändå vuxen och vill bara kunna komma hem från jobbet, sätta på lite musik och kunna bara vara mig själv... I mitt eget hem! Om allt går enligt vad han gått med på så åker jag till landet om en vecka och två dagar. Det är inte mitt egna hem, men det är nästan mitt egna lantställe och det kan han inte ta ifrån mig!

Inga kommentarer: