onsdag 15 februari 2012

Lång väntan...

Vi använder oss av Nokias mobiltelefoner på jobbet. IT-chefen är av nån anledning svag för detta märke och köper i princip inte in något annat märke. Själv är jag inte lika förtjust. Dom har liksom stannat i utvecklingen de senaste åren. Men om man vill ha en gratis telefon så är det ju bara att gilla läget.

Igår vid den här tiden fick jag frågan om jag ville testa den nyaste modellen. Och jag tackade förstås ja. Och nu går jag omkring och bara väntar på att leksaken ska bli färdigfixad. Jag vill ha den nuuuu!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Njae.....den det kan ju nu och vill....men e på samma våglängd som du.........satan.......gonatt

Anonym sa...

Micke????????

MonasUniversum sa...

Lång väntan...kan man ju säga om fler saker hörrudu. Har du slagit ihjäl kärringen på jobbet och sitter i häktet, eller?

Singel i storstan sa...

Helen: jag trodde det var du?

Mona: jag sitter inte häktad! :-D Men är så förbannat less på allt just nu...

Unknown sa...

Du, vi vill verkligen veta vad du tycker om nya Nokia. På riktigt.