lördag 6 juli 2013

Hipp hipp hurra!

Den här lilla skönheten fyller år idag!


För första gången nånsin får jag inte fira henne på hennes födelsedag eftersom hon är på Amsterdam Sensation. Nån typ av house-festival. Sånt som en gammal kärring som jag är för gammal för.


Livet går och liten blir stor. Kan inte fatta att det är 22 år sedan jag vid den här tiden låg på förlossningen efter att gått över tiden med 18-19 dagar.


Men nu är hon 22. Har flyttat hemifrån. Lever sitt eget liv. Och ingen är stoltare än jag. (Bara hon tar det försiktigt i Amsterdam.)


Grattis Lullen på födelsedagen! Vi ses på torsdag och firar på riktigt!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Grattis! Till er båda.

Helena m. 4 sa...

Här skulle man kunna klämma i med nåt om äpplet och trädet, men jag säger bara grattis !