torsdag 26 januari 2012

Energilös

Det tar på krafterna att vara med om en nolltillhundrapåtvåsekunder-händelse som idag. Det tog väl en dryg timme att torka upp allt med lägenhetens alla handdukar och lakan. Sen har jag tvättat och torkat alla handdukar och lakan. Och så har jag letat upp pappren till hemförsäkringen. Och imorgon vill dom nog bryta upp golvet och börja avfukta allt. Jag ska alltså bo i en byggarbetsplats ett par månader...

Dessutom luktar det fuktig skog här hemma.

Har jag sagt att jag har haft bättre dagar?

4 kommentarer:

Malde sa...

Jag kan förstå att du har haft bättre dagar. Lätt!!!

Stora kramar till dig!

Singelmamman sa...

Suck. Ja du har lätt haft bättre dagar.

Singel i storstan sa...

Fast om man hör hela historien så innehåller den en stor skopa humor också.

Singelmamman sa...

Då får du berätta hela historien nästa helg!