måndag 5 mars 2012

Aldrig mer!

Jag har aldrig haft tandläkarskräck. Har nästan aldrig haft några hål så jag har inte haft anledning till att vara rädd. Lite röntgenbilder och putsning av tänder gör ju inte särskilt ont.

Efter att ha opererat bort två tänder utan att fått någon som helst smärtlindrande tablett utskriven så kan jag säga att jag aldrig mer kommer att ta bort en enda tand igen. Eftersom jag blev ordinerad Alvedon och dom inte hjälpte så såg jag till att skaffa alldelese för starka värktabletter av en bekant. Av dessa tabletter blev jag däckad. Och har legat i sängläge hela helgen.

Men idag är jag tillbaka på jobbet. Inte lika svullen. Och jag har definitivt inte lika ont längre.

1 kommentar:

Malde sa...

Skönt att du inte har lika ont längre, och att svullnaden har lagt sig.

Må så gott, Vännen.