fredag 31 augusti 2012

Tack P3

I december slet jag som ett djur för att få tag i bra biljetter till Coldplay som spelade igår. Lullen fick två biljetter i julklapp. Och hon sket fullständigt i den oskrivna regeln om att ta med den som ger biljetterna. Utan gick med sin pojkvän. Som inte fanns i julas.

Jag är fortfarande lite bitter. För det var tydligen en magisk konsert. Men P3 sände konserten direkt. Och Aftonbladet hade live-uppdatering. Så lite känsla fick man.

Fast nästa gång ska Lullen bara få en biljett...

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag gjorde likadant. Lyssnade på radio, läste Aftonbladet och satt på balkongen. Bor ju hyfsat nära stadion så jag hörde allt jättebra. Dessutom agerade jag bed&breakfast till två vänner från Finland som var på konserten. Så igår morse fick jag referat av mina vänner som hade varit på där. Jo jag är väldigt avundsjuk.