lördag 25 augusti 2012

Vidskeplig?

Det var fotboll idag. Och jag har inte sett en Djurgårdsmatch varken på teve eller på plats på typ två månader. Sist jag såg något så råkade jag komma in via länk när jag var på landet. Och då gjorde motståndarlaget 1-1. Så jag stängde av. Sen dess har DIF vunnit sina matcher.

Idag var jag tveksam till att gå eftersom jag inte prioriterat mig själv eftersom jag har så mycket på jobbet. Behövde klippa mig, färga håret, tvätta en miljard kläder, fixa med naglarna osv. Så jag bestämde mig för att inte gå. Sket även i att köpa hem matchen.

Gissa om Djurgårn vann?

Kanske borde sluta följa mitt lag?

3 kommentarer:

Nattis sa...

Hahaa* va det inte samma sak för några år sen när vi klara oss kvar i Allsvenskan ??

Singel i storstan sa...

Kommer inte ihåg? Jag vet att jag var i London sista matchen i alla fall.

Unknown sa...

Jag tror att DU är den avgörande faktorn för DIFs misslyckanden.
Har själv märkt att Räikkönen vinner F1 om jag tittar. Dessvärre har jag sällan tid med det numera för jag jobbar på söndagar...