onsdag 21 november 2012

Om gårdagen

Jag var ju på inspirationsseminarium igår. Och visst blev jag inspirerad! Framförallt av Mia Törnblom och Lou Rossling. Är det någon som har hört Lou? Otroligt bra föreläsare! Och motiverande.

De övriga föreläsarna var: Annika Östberg, Martina Haag, Bob Hansson (vem är han?) och Anders Lundin. Alla var bra, möjligtvis var Bob lite för galen för min smak. Men man kan inte tillfredsställa alla.

Goodiebagen man fick var dessutom fullproppad med saker!

Sånt gillar jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bob Hansson är nog han från Bob Hund. Hamnade på hans blogg för ett tag sedan, och det verkade djupt och lite halvknepigt, så jag kan tänka mig att han var lite udda.
Men Anders Lundin i det gänget?
Honom har jag riktigt svårt för. Han verkar så tramsig tycker jag. Ser honom bara som en barnprogramledare, fast jag knappt vet om han någonsin varit det.

Singel i storstan sa...

Anders Lundin var ganska bra. Han pratade om förberedelserna med Kattis Ahlström inför Eurovision song contest 2000.