tisdag 4 juni 2013

Back in town!

Hemma igen efter fem hektiska dagar.

Med fötter som är helt trasiga av diverse blåsor och skavsår. Trots att jag bytt skor flera gånger om dagen.

Med skavsår mellan bena! Alltså där låren nuddar varann när man går. Om man inte är pinnsmal dårå.

Med en väska märkt med en etikett "heavy". Fast jag slapp betala övervikt.

Trött som fan eftersom jag upptäckt att jag lider av extrem svullnad i fötter när jag flyger. Så jag kunde inte sova en blund pga värk. Trots en sömntablett i blodomploppet. Och idag har jag gått på en utbildning.

Med ett nästan tomt bankkonto. Men jag har en jävla massa nya skor och väskor. Och en ring från Tiffanys. Och några nya klänningar. Och massa annat.

All sveda och värk var värt det!

Satan vad jag gillade stan.

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Välkommen hem!

Singel i storstan sa...

Tackar! :-)

/nina sa...

Säger bara stödstrumpor! Kör alltid med det på längre flygresor. Finns som knästrumpor och i olika färger. Så himla effektivt och benen svullnar i princip inte alls.

Roligt att shoppa! Ska själv dit i april, längtar.

Singel i storstan sa...

Tack för tipset Nina! Får testa det nästa gång...