torsdag 17 oktober 2013

Bästa ugnen!

Jag ska ha middag här imorgon. Och eftersom jag aldrig har ätit Pulled Pork som ska vara så gott så har jag bestämt mig för bjuda på det. Problemet har varit att maten ska stå i ugnen i massvis av timmar. Så jag visste inte om jag skulle laga maten ikväll. Eller typ ta ledigt från jobbet hela eftermiddan.

Nu har det visat sig att jag har världens smartaste ugn. Jag kan nämligen ställa in hur länge maten ska vara i ugnen. Och när den ska vara klar.

Det är ju fan magiskt!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Faktiskt.
Mirakel.
Grattis!

Anonym sa...

Guld med mat som sköter sig självt. Och extra bonus när ugnen gör halva jobbet :)

Pulled pork är riktigt gott!!

Singel i storstan sa...

Jag visste att det fanns lite trix med ugnen, men att starta och stänga av sig själv är ju helt fantastiskt.

Återkommer med hur det sen smakade.