söndag 24 juli 2011

Körkortet som försvann

Förra fredan var jag ute på lokal. Och under den rundan lämnade jag mitt körkort i pant. För att komma tillbaka för att betala inträde när jag fått ut pengar från kortet i baren. När jag kom tillbaka var det jättemycket folk i entrén. Så jag tänkte att jag betalar senare. Vilket jag såklart glömde.

Den här veckan har varit lite hektisk. Så jag har inte haft tid att hämta det. Jag måste hämta det ganska sent eftersom det ligger i entrékassan som öppnar typ 22.

Imorgon ska jag köra 60 mil. Och känner att jag skulle behöva körkortet med mig. Inte bara som ett bevis på att jag kan köra. Utan även som ID om det skulle behövas i någon affär eller så.

Fan vad jag hatar mig själv ibland.

1 kommentar:

Singelmamman sa...

Dessutom har jag för mig att det blir böter om du inte har körkortet med dig. Så det är nog bra att komma ihåg att hämta det.