fredag 1 juni 2012

Det är fan inte sant!

Jag ska åka på kryssning ikväll. Och hade därför med mig en resväska, en tung handväska och ett paraply när jag klev på bussen till jobbet. Eftersom det var mycket folk så på jag av mig handväskan och paraplyet. Och resten kan du kanske gissa.

Jag hann cirka 10 meter när jag kommer på att jag glömt väskan. Vänder om men bussen har hunnit åka. In på SL-center som hjälper mig att ringa kundtjänst. Och dom lovar att ringa tillbaka om väskan återfinns.

Det var snart en timme sen. Inget samtal.

Vad jag hade i väskan? Dator, surfplatta, alla kort och massa annat. Man kan ju undra om det är fredagen den trettonde?

Skickat från min Windows Phone

5 kommentarer:

Mammy sa...

Neeeeej!!!!!!!!

Men faan!!! Stackare!!
Hoppas, hoppas på ett tel samtal snart! Kram

NinaPX sa...

Vilket bajs! Håller alla tummar jag har för att du får tillbaka väskan...pronto!!

Singelmamman sa...

Nä! Fy fabian! Hört något nu?

Singel i storstan sa...

Nej. Väskan är borta och man ska inte förutsätta att folk är lika ärliga som en själv. Det är vad jag har lärt mig.

Sus sa...

Men fa-an vad trist =(