söndag 10 juni 2012

Det finns många idioter bland oss

Jag bor i en ganska liten lägenhet. Den är på 62 kvadratmeter tror jag. Så jag brukar ställa upp ickesäsongskläder och skor uppe på vinden.
Uppenbarligen har någon med nycklar till vinden lyckats krångla sig in ovanför förrådsdörren, gått igenom prylarna och bestämt sig för att sno väskan med mina sommarkläder. Bara den. Fast inte alla kläder. Människan verkar ha gått igenom väskan och slängt ut cirka åtta plagg. Men alla favoritplagg är borta. Och en sko.

Flera tusen kronors kläder borta på grund av några jävla ungar (gissar jag på) ska ha lite spänning.

Man kan ju inte säga att det går speciellt bra nu...

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Fan så irriterande!

Anonym sa...

Men vafan! Usch vad förbannad man blir! :(

Malde sa...

För i h-e! J-a idioter!

Anonym sa...

Tråkigt. Hoppas dagen blir bra ändå.