tisdag 30 april 2013

Som jag har anklagat

Jag fick ett ryck här under dagen och började städa alla mina lådor. Vilket händer alldeles för sällan. Därför kan det ta sin tid. Oftast blir det att jag slänger hur mycket som helst. Och ibland hittar jag saker som jag har letat mig galen på. Vilket var vad som hände idag.

Kameran har varit borta i minst ett år. Jag har letat i lådan som den låg i minst 100 gånger. Och jävlar vad jag har anklagat Lullen. Sagt att hon förmodligen lånat den. Och sen inte vågat säga något om att hon har tappat den. Men nu har jag bett om ursäkt. Fast till mitt försvar vill jag poängtera att det möjligtvis har hänt förut. Att hon "lånat" saker. Om man nu kan låna saker utan att fråga ägaren...

Hur som helst så är det bra att den kom fram lagom till semestern. Så att jag kan fota solande fötter och solnedgångar. Det är populärt har jag märkt.

Inga kommentarer: