lördag 11 april 2009

För lite sömn!

Om 4½ timme ringer alarmet på mobilen eftersom jag ska på bortaresa till Göteborg imorgon. Ändå är jag vaken! Jag förstår inte varför det alltid ska vara så svårt att somna natten innan bortaresa? Vad är skillnaden mot en hemmamatch egentligen förutom att alkoholintaget sker från morgonkvisten till sen kväll? Jag brukar ändå inte bli full när jag inte är på hemmaplan. Det där kanske man inte borde sagt, men jag har ändå ingen alkohol med mig eftersom jag tänker handla på Bolaget istället.

Cirka 2000 Djurgårdare kommer att vara i Göteborg imorgon och det kommer troligtvis va strålande sol, vad mer kan man önska? Jo just det, den vinst. Jag vill så gärna att DIF vinner mot fiskrensarna imorgon med 2-0 och jag kommer sjunga tills halsen blöder!

Inga kommentarer: