måndag 13 april 2009

Tillbaka till verkligheten!

Just det, jag och 2000 Djurgårdare åkte ner till Sveriges så kallade framsida och blev våldtagna big time i matchen. Efter sex minuter hade Göteborg petat in 2-0 och ungefär där slutade jag kolla på matchen. Tog en taxi till Centralstationen och tröstsöp istället med många andra som hade lämnat matchen.

Efter ett tag kom galna poliser in och kastade nåt i golvet, typ tårgasbomber eller nåt... Kände då att det var dags att lätta och drog till bilen som väntade på mig... Tydligen var det kravaller, poliser och huliganer överallt men på nåt sätt lyckades jag komma igenom allt och ta mig därifrån. I Borås stannade vi för att äta det första sen frukosten, typ 12 timmar senare och det var väl tur annars hade jag nog inte klarat hela resan hem...

Hur matchen slutade? 6-0!!! Men vi hade i alla fall tur med vädret! Strålande sol och 20 grader är inget att förakta i början på april!

Inga kommentarer: