fredag 10 april 2009

Svårt att förstå?

Jag ringde exet för att berätta om våldtäktshistorien och han blev lika chockad som jag. Men efter fem minuters prat om det ämnet bytte han raskt och frågade om jag träffat en ny. Jag har ju verkligen inte träffat någon ny och jag är inte ute efter det heller även om jag ibland känner mig ensam och saknar beröring. Jag har flyttat ifrån exet därför att han har ett sätt som skrämmer mig och att han har smygsupit i över 15 år. Därför vill jag bo själv eftersom jag inte vill ha ont i magen längre när jag åker hem. Jag vill inte råka ut för förhör när jag varit ute. Och jag vill inte vakna av att han står och glor på mig när jag sover, det skrämmer mig.

Efter 20 minuters diskussion och frågor som när jag ska flytta hem, om vi ska ha semester ihop och andra dumma saker så fick jag nog. Jag sa till honom att jag aldrig mer vill bo med honom i huset han bor i nu. Då la han på och nu sitter jag här och har dåligt samvete och mår dåligt. Varför? Jag blir så irriterad på mig själv när jag ska vara snäll och när jag inte är det så får jag dåligt samvete! Jag är för fan 40 år och har dansat efter andras pipor sen jag var liten och jag är såååå trött på detta!

Inga kommentarer: