torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!

Det har varit mycket de senaste dagarna... Egentligen inte full rulle utan bara mycket. I måndags var det ju premiär på fotbollssäsongen men först var jag och tränade och sen direkt till Östra för att träffa lite fotbollsfolk. Djurgården vann med 1-0 mot Örebro på en billig straff och tur var väl det. Vi borde vunnit på spelmål.

I tisdags låg jag i sängen och satt framför teven i princip hela dan. Inte så bakis men seg. Igår var jag och tonåringen på Fridays och käkade och sen gick vi och såg Män som hatar kvinnor som var helt okej.

Idag har jag varit och tränat med PT och sen var jag i Västermalmsgallerian och köpte ett par skor till dottern på Scorett för att ha i påskägget. Sen köpte jag räkor och en jävla massa ostar plus olika kex att svulla i ikväll... 758 spänn gick det på! Efter det har jag bara segat och tagit det lugnt. Jag har ju semester!

Inga kommentarer: