tisdag 23 mars 2010

Hinner inte med

Just nu är jag inne i en period där jag inte hinner med någonting. Jag har flera projekt på jobbet samtidigt som det dagliga ska göras. Mitt i detta ska jag gå på utbildningar.

Jag vill också gå ner i vikt vilket gör att jag promenerar en del. Detta gör att det tar längre tid att ta sig fram. Oftast.

Sen är det kosten. Det krävs lite planering och inhandling på som tar tid. Sen ska maten lagas också.

När jag är hemma är det ett jävla plockande och städande. Och tvättande. Så när jag väl är klar med allt så är jag helt slut. Så det blir ett kvällsbad och sen är det sängdags.

När ska jag hinna läsa bloggarna jag följer? Och när ska jag hinna att fixa med mig själv?

Hur gör alla andra?

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag prioriterar bort. Tyvärr blir det städandet jag prioriterar bort, och plockandet, och fixa hemma, och vissa jobbsaker. Och vänner. Men jag försöker komma ifatt, och får jag bara fönstren tvättade, så kommer jag se ljust på tillvaron.

Unknown sa...

Vem tor du att du är? Rambo? Batman? Inse det är ingen som hinner med allt! Så varför skulle du göra det? Sluta oja dig! I morgon är det lön.

Singel i storstan sa...

Singelmamma: Det låter inte som att folk bortprioriterar när man pratar med dem. De verkar ju hinna med allt. Men dom kanske friserar...

C: Lönen är mycket välkommen. Så jag håller tyst. :-)

Singelmamman sa...

Nog sjutton friserar de! Och frågan är om de är så himla lyckliga.

Singel i storstan sa...

Skönt att höra!