torsdag 11 mars 2010

Back in business

Jag är tillbaka! Lite skadeskjuten är jag nog. Men jag är på jobbet i alla fall. Och jag tar bara Treo som smärtstillare. Inga jävla Tramadol. Dom suger. Helst om man ska dricka och äta gott ikväll. Och det ska jag.

Tonåringen ska redovisa ett projektarbete som hon och hennes grupp har hållt på med hela läsåret. Dom ska ha ett tema som i det här fallet är "De fyra årstiderna". Sen ska dom duka och servera mat och dryck på temat. Under tiden går professionella bedömare runt och betygsätter... Spännande!

De flesta i gruppen har bjudit sina föräldrar. Men jag tar med mig bästa väninnan. Så risken finns att vi stannar ute lite längre. Jag har ju minisemester fredag-tisdag.

Kul ska de bli i alla fall!

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Så skönt att äntligen "bara" äta Treo. Ha en härlig kväll!

Singel i storstan sa...

Tack, detsamma! :-)

POLISHUSTRUN sa...

Tramadol är inte att leka med. Jag knaprade dom efter en operation och tog bussen hem. Ambulansen fick plocka upp mig halvägs. Satan vad jag blev dålig av dom. Föll ihop som en påse nötter på bussen. Folk trodde jag dog.

Mådde du inte illa av tabletterna?

Krya på dig.

Singel i storstan sa...

Polishustrun: Tramadol är värktablettterna från Helvetet. Men dom tar i alla fall bort värk. Jag mår jätteilla av tabletterna och måste ligga i sängläge för att inte rasa ihop som du.

Om du får för dig att blogga för en liten skara får du gärna mejla mig din bloggadress om du vill: chan1_g@hotmail.com.

Kram!