måndag 15 mars 2010

Men tjena hej!

Jag har inte varit en rolig människa de senaste dagarna. Tandvärken har varit överjävlig. Så jag har petat i mig Tramadol. Som är hemska värktabletter. Man blir yr som satan av dom. Och mår illa. Så därför kan man inte göra nåt annat än ligga i sängen. Det finns ju roligare saker att göra när man har minisemester.

Jag var ju ute med bästa väninnan i torsdags. Och det var jättetrevligt. Men det blev inte så sent eftersom min tandjävel tyckte att det räckte. Men väninnan sov över och vi satt och snackade till fyra på morgonen i alla fall.

Ikväll har Tonåringen studentskiva som jag ska gå på. Hennes pappa skiter i det. Jävla idiot tycker jag. Det ska bli intressant och se om han dyker upp när hon tar studenten. Hur som helst så är föräldrarna välkomna fram till 22. Sen får vi åka hem. För då börjar festen. Tur att man slipper se Tonåringen in action liksom.

Snart har jag tvättstugan och ska sortera tvätten...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Va skönt att du är tillbaka i etern... blev lite orolig ett tag att det hänt dig ngt...

Singel i storstan sa...

C: Vad kul att höra att det finns dom som saknar mig lite när jag är borta! :-)

Unknown sa...

Ja absolut... ditt sätt att skriva på är strålande... svårt att låta bli att kolla in vad som händer...

Anonym sa...

Hej gummsi... skönt att du är tbk här, vart liiiite orolig att torsdagen vart "för blöt" och att ngt hade hänt...
Tråkigt att tanddjäveln inte vill ge med sig (eller i rättare sagt, inte tanden för den är ju väck, men värken).
Hoppas kvällen med Tonåringen blir trevlig.
Syns på onsdag.
Kram

Singel i storstan sa...

C: Vad glad jag blir!

Smajlan: Torsdagen blev jävligt torr pga tandjäveln! Kvällen blev bra, ses på onsdag!