tisdag 20 juli 2010

Idag vill jag börja le!

Det finns två saker som jag mår direkt dåligt av när det gäller mitt utseende. Förutom övervikten. Jag har ju rökt i massa år. Och detta har gjort mina tänder ganska gula. Plus att jag inte är en ungdom längre. Så jag har slutat att le. Förut log jag alltid. För jag är en sån person helt enkelt. Trots att min tandrad inte är jämn.

Det andra är mina ögon som börjat hänga. Alltså de övre ögonlocken. Ett arv från min pappa. Men ju äldre jag blir desto mer hänger dom. Så när jag är trött, onykter eller kisar i solen så ser jag för jävlig ut. Jag får hela tiden dra upp pannan som gör att jag får huvudvärk. Och nu börjar jag få problem med att sminka mig. Och jag gillar att sminka mig.

Idag ska jag göra något åt det ena problemet. Jag ska bleka mina tänder! På Beyondkliniken. Håll tummarna att jag kan börja le igen när jag går därifrån.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag håller tummarna. Att le är livsviktigt, för mig i alla fall.
Ska spana på Daglivs efter ett bländade vitt leende i em.

Singel i storstan sa...

Jag är inte klar förrän vid sextiden. Och då hoppas jag att du kommit längre än till Daglivs. :-)

Annars utmanar jag dig i rallyt...

Singelmamman sa...

Ja det börjar verkligen bli dags för rally snart!