onsdag 28 juli 2010

När fem blir tre

Idag låg jag och sov alldeles för länge. Jag vet inte vad det är. Men när jag är här så sover jag som en stock. Gott och länge. Min morfar sa alltid att tallarna avsöndrar lugnande medel och här är det fullt av tallar. Så det är kanske därför. Jag förstår att det kanske inte uppskattas av alla men jag kan inte rå för det.

Hur som helst så åkte vi tillsut in till stan och checkade läget. På lantstället var det sol, i stan duggregn. Men det gav med sig och sprack upp i sol även där tillslut. Så vi spelade minigolf. Och jag sög.

När vi kom tillbaka till stugan så försökte jag röka de fem abborrarna vi fångade igår men utan framgåmg. Så idag har jag lärt mig att man måste använda T-sprit när man ska röka på en ABU-rök. Därefter skjutsade vi 2 femtedelar av oss till Östersund eftersom dom ska åka med bussen 07:50 imorgonbitti.

Under kvällen har vi spelat Plump som jag inte var lika dålig som minigolf på. Inte för att det här var det roligaste inlägget jag har gjort, men det är bra att ha när man tittar tillbaka.

Nu blir det "Godnight Sweden, wherever you are!"

10 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Du. Boka in fredag eller lördag helgen den 14-15 oktober.

Singel i storstan sa...

Men! Jag kunde ju inte den helgen...

Änglar finns dom? sa...

Sorry Mona! Jag glömde säga att J inte kunde då. Går det att ändra?

MonasUniversum sa...

Asså Maria; vad menar du? Ska vi, eller J ändra? Du lär ju inte kunna ändra...eller?

Singel i storstan sa...

Så... Vad händer?

Singel i storstan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MonasUniversum sa...

Hmm, vi måste vänta tills madame kommer hem...om tre veckor. Fattar ju fan inte vad hon menade.

Singel i storstan sa...

Jag sa till henne att av alla helger så skulle jag ner till Växjö/Trelleborg just då. Då sa hon att hon skulle prata med dig och kunde tänka sig att komma upp en helg till, kanske i början av september...

MonasUniversum sa...

Jamen då så, då ändrar vi till september. Passar jättebra eftersom mina mässor är slut då också..

Singel i storstan sa...

Härligt! :-) Då väntar vi tills hon har kommit hem så att vi spikar ett datum.