måndag 10 oktober 2011

Kommentarer som gör mig glad!

Jag fick en kommentar idag på Facebook från en person som inte har träffat mig så många gånger. Sist var i maj när vi hade bloggträff. Imorse hade hon åkt förbi mig med en buss när jag gick till jobbet. Och tyckte att jag såg smalare ut. Nu har ju jag vägt mig flera gånger sen jag började i stegtävlingen. Och jag har inte gått ner ett skit. Kanske nåt kilo, men inte mer.

Fast min dag blev ljusare. Och jag kan glädjas åt att jag antingen just nu har en klädstil som gör att jag ser smalare ut. Eller så har jag gått ner några centimetrar. Måste nog hem och mäta trots allt.

Håll tummarna!

2 kommentarer:

Malde sa...

:-)

Kramar!

Jag har hållit tummarna hela dagen!

Singel i storstan sa...

:-)

Ja, lite resultat hade det gett minsann!