söndag 30 oktober 2011

När någon bryr sig

Jag har haft fullt upp i helgen. Inte som att festa och springa omkring. Snarare som att vila upp sig, läsa, kolla säsonger av teveserier, städa och putsa fönster. Därför har jag inte varit online.

För en stund sen fick jag ett sms från Mona som undrar om allt är okej. Förmodligen för att jag inte har bloggat sen i torsdags.

Sånt värmer i ett singelhjärta. Det är ju inte så många som saknar en om man råkar halka i badkaret. Inte om det inte är jobb i alla fall. Som tur är så har jag Lullen hos mig nu, så jag har någon som "vaktar" mig. Fast det känns skönt att veta att det finns andra som bryr sig...

4 kommentarer:

Malde sa...

Skönt att veta att du finns kvar :-)

Liza sa...

JA KLART MAN UNDRAR HUR DET ÄR MED DIG!!! tänker jupånär du trillade ihallen.....

MonasUniversum sa...

Liza: Exakt vad jag också tänkte. Eller om nån jävel hoppat in genom fönstret och varit dum.

Nä, mig blir du inte av med så lätt!

Singel i storstan sa...

Men jag kan väl inte gå omkring och ramla hela tiden! Hur som helst är det fint att veta att folk bryr sig. :-)