tisdag 22 november 2011

En sak som jag hatar

Att komma hem från jobbet kan vara skönt. Framför allt sen jag flyttade från Exet. Innan dess så hade jag fan ont i magen när jag kom hem eftersom jag inte visste på vilket humör han skulle vara på. Eller hur min kväll skulle se ut.

Tyvärr har min dotter ärvt sin fars jävla "spriddåligenerginärduärpådåligthumör-gen". Vilket gör att hela jävla lägenheten känns som en fuktig och mörk grotta när man kommer hem. Inte bildligt. Men känslomässigt. Jag försöker fråga vad det är. Men möts av total tystnad.

Jag känner för att skrika "FLYTTA HEM TILL PAPPA OM DU SKA VA PÅ DET HÄR JÄVLA HUMÖRET!!!" Men jag håller käften och stänger av. Men det är fan inte meningen att man ska bemötas av sån här skit när man kommer hem efter en arbetsdag.

1 kommentar:

MonasUniversum sa...

...och varför gör hon det?

För att hon KAN Jeanette...