söndag 20 november 2011

Min hotmail

Jag har tydligen skickat mejl som aldrig förr från min hotmail den senaste veckan. Jag har inte fattat hur, eftersom jag inte har några kontakter i min kontaktlista. Har tagit bort dom tidigare. Nu visade det sig att alla mina kontakter från Facebook låg där. Och jag vet inte hur jag tar bort synkroniseringen.

Just nu har jag inte några kontakter i alla fall. Hoppas att ni som fått slipper några fler från mig. Ni andra ska tydligen vara glada för att inte vara på min lista...

*irriterad*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått några, men dom ser misstänkta ut. Dom är på engelska och i ämnesfältet står det RE: You must see.....typ. Och det kändes inte riktigt som ditt mejl. Och varför skriva RE när inte jag har skrivit nått....
Hur blir det på fredag den andra? Kan du? Hoppas det iaf. ;-)

criar email hotmail sa...

O Hotmail é um dos serviços de website de e-mail on-line gratuitos mais populares, fornecidos pela Microsoft. E é um serviço de Webmail e os usuários podem fazer login de todo o navegador da Web como IE, Chrome, Opera, … em qualquer lugar do mundo. Hotmail Entrar