onsdag 25 november 2009

Dags att gå hem?

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Det var meningen att jag framför allt skulle träna klockan halv sex. Men det kom saker emellan.

Det blir så ibland.

Helst när man är en människa som hellre gör lite halvpaniksaker på en gång än skjuta upp det till sista dan. För då händer garanterat nåt som gör att det går åt helvete.

Detta med att göra halvpaniksaker på en gång gäller för övrigt bara min yrkesroll. Enligt erfarenhet så är jag inte likadan privat har jag märkt.

Hur som helst är jag äntligen klar med det som det var ganska bråttom med. Så nu är det dags att gå hem tycker jag.

Eller.

Jag har ju varit här i 12 timmar. Då kan jag ju lika gärna sova över här. Då får jag sovmorgon! Vi har ju värsta tempurmadrassen i vilrummet, dusch finns... Det skulle väl va för att jag inte har smink dårå.

Så jag drar väl hem då...

Inga kommentarer: