måndag 16 november 2009

En bra dag

Idag är det första dagen sen jag slutade röka som jag inte är helt slut från jag vaknar. Ganska skönt att slippa. Eller. Jävligt skönt att slippa.

Så idag har jag först prommat en halvtimme på morgonen. Sen sprang jag ner på lunchen och körde ett Core-pass också. Min personliga tränare är på semester just nu. Och jag har lovat att inte göra henne besviken.

Jobbet flyter på utan att stressa. Mer än halva dan har gått. Fortfarande pigg och på ett strålande humör.

En bra dag helt enkelt.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Då är det kanske dags att byta profilbild

Singel i storstan sa...

Ja det kommer... Det är fler som har påpekat det.

Singelmamman sa...

Bra jobbat, och jag tänker då inte påpeka att du bör byta bild. Inte jag inte...

Charmhäck sa...

Du är jättesöt på din profilbild. Kan du inte bara redigera bort armen med ciggen?

Unknown sa...

En bra idé men kan bli en lätt lemlästad look varför inte retuschera ditt ngt annat, en selleri???

Singel i storstan sa...

Hahaha! Vilken diskussion! Eller varför inte bara låta fotot vara. Jag var ju rökare vid tillfället när det togs. :-)

Unknown sa...

ok jag fattar