måndag 2 november 2009

London kväll 5

Dagen började med en fin frukost på sängen från tonåringen. Men tyvärr glömde jag att fotografera härlighten. Så huvudvärkstabletten får gestalta morgonen...


Efter frukosten drog vi in till stan och shoppade. Och då menar jag shoppa med stort S.

Mellan shoppingen tog vi några öl. Och sen åkte vi hem för att göra oss iordning...

På restaurangen...

När jag blir uppvaktad med tiramisou. Med ljus i!!!! Att jag har tårar i ögonen är inget att bry sig om! Men tonåringen hade nån tårtöverenskommelse med personalen..


Efter middagen så gick vi till hotellet och surfade...


Tyvärr så vann råttorna guld i fotbollssnacket som jag alltid drar upp. Men för oss Djurgårdare lever hoppet. Däremot är det inte lika roligt för Singelmammor och deras söner...

Men.... Jag har haft en bra födelsedag här i London!

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Att råttorna vann är nog det värsta av allt. Men söner och singelmammor får koncentrera sig på annat väsentligt, typ bandy.

Singel i storstan sa...

Ja, det kanns skont att slippa vara i Sverige bland rattorna. Nar jag ar tillbaka har det liksom lagt sig lite...

Singel i storstan sa...

Ja, det kanns skont att slippa vara i Sverige bland rattorna. Nar jag ar tillbaka har det liksom lagt sig lite...