fredag 6 november 2009

Funderingar...

Jag har funderat på det här med att träffa andra bloggare. Jag har verkligen inga problem med det. Jag är en människa som inte har problem att lära känna nya bekantskaper. Jag har mina nära. Men det betyder ju inte att jag vill lära känna nyingar.

Däremot har jag märkt att bloggvärlden är ganska stängd. Antingen är det mig det är fel på, eller så är jag ganska mobbad. Eftersom jag har lätt att känna andra bekantskaper så borde det betyda något annat. Vad är det?

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Är inte säker på att jag förstår din fråga. Undrar du varför bloggträffar inte blir av, varfö bloggare säger att de vill ses och sen blir det inte så? Eller undrar du något annat?
Men du och jag borde absolut kunna ses, trots att du är Djurgårdare, vi har inte så långt ifrån varandra, dagtid.

Charmhäck sa...

Jag förstår inte heller. Hur menar du med att bloggvärlden är stängd?

Jag är din trogna bloggvän oavsett!

Kram

Singel i storstan sa...

Jag vet inte själv hur jag menade faktiskt. Framför allt inte vad fotbollsetiketten gör där?!?

Men ni är söta som stöttar mig när jag känner mig ensam i alla fall!

Kram till er båda.

Unknown sa...

Det är ju det som är själva drivkraften i bloggandet---ENSAMHETEN....