lördag 19 juni 2010

Bröllopslördag

Då är det äntligen dags. För bröllopet alltså. Inte äntligen som att jag har längtat efter den här dagen. Utan äntligen som att det sen är slut på avstängningar i hela Stockholms innerstad.

Visst åker teven på strax när sändningarna startar. Och visst snyftade jag igår under konserten när barnen sjöng för paret. Och jag är nog rojalist. Och jag vet att det är en historisk händelse. Och jag tycker mig nog se äkta kärlek mellan Victoria och Daniel. Helst från Victoria som håller hans hand sådär tryggt som man gör när man stöttar någon som är osäker.

Men jag är nog ingen person som gillar stora händelser. Inte när dom drabbar mig. Och eftersom bröllopet sker här i Stockholm så har jag blivit drabbad. Inte så att jag blivit nämnvärt störd. Men jag tycker om när allt är som vanligt.

5 kommentarer:

Änglar finns dom? sa...

Hej tjejen!

Behöver din mail om du vill fortsätta läsa min blogg.

....och du, snart är Stockholm som vanligt igen. Absolut vanligast blir stan när jag flyttar hem, så klart. Hehe!

Trevlig helg!

Singel i storstan sa...

Du har ju fått min mejl. Jag skickade på en gång. Men: chan1_g@hotmail.com.

Änglar finns dom? sa...

Hmmm, det har inte kommit fram. Underligt nog så har min hotmail-adress se och inte com. Det kanske där felet uppståt.

Hur som helst fixar jag till det nu.

Vill ju att du hänger med....

Singel i storstan sa...

Måste bero på .se. Jag som skrev ett ganska långt mejl tillochmed...

Nu har jag också fixat till det. :-)

Änglar finns dom? sa...

Åhhh, då missade jag ditt långa fina mail, synd!

Turligt att jag dubbelkollade då.

Ha en fin söndag!