måndag 14 juni 2010

Jag behöver en man!!!

Fy fan vad jag blir trött på mig själv ibland! Jag är så förbannat dålig på att fixa saker som har med att sätta upp, laga eller lyfta tungt. Jag är helt jävla handikappad. Och inte fan blir det bättre av att jag inte har några verktyg. Eller tillräckligt med pengar. Det skulle vara så otroligt skönt att bara lyfta på luren och betala för att få skiten fixad.

Just nu är temat vatten.

AC'n som köptes för ett år sen har börjat läcka. Så fort jag sätter på den och den går i tio minuter så börjar den läcka. Och jag har skruvat upp den och kollat. Men inte fan fattar jag nåt för det. Om det går på garantin? Inte fan vet jag! För jag orkar inte ta den på axeln och åka dit ändå.

Nästa problem är det där jävla skitbadkaret! Duschslangen läcker. Nåt annat jävla skit läcker. Blandaren jävlas. Det är fan fatten överallt så fort man ska ta ett kvällsbad. Eller en dusch för den delen. Och nej, jag har inga pengar! Så jag försöker fixa själv. Men det går åt helvete!

Jag orkar inte längre!!!

Inga kommentarer: