torsdag 17 juni 2010

Sen kväll på Lilla Essingen

Det var en bra dag idag. Framför allt hade vi tur med vädret. Det är ju ganska viktigt när man är på ett sånt ställe som vi var på idag. Dagen och middagen var på Rosendals Wärdshus. Och mittemellan fick vi en guidad tur genom trädgården. Tänk att jag inte ens visste om denna lilla oas! Det kanske är dags att utforska Stockholm under semestern?

Jag fick reda på en mindre rolig sak också. Som jag kände att jag var tvungen att vidarebefordra till rätt person. Och det har jag gjort nu. I över två timmar. Jag tycker inte om att vara budbärare! Men om man bryr sig om en människa så måste man vara det ibland. I alla fall i min värld. Eller? Vill understryka att jag sa till personen som berättade det för mig blev underrättad om att jag skulle föra detta vidare.

Nu ska jag försöka sova några timmar. Imorgon ska jag planera kvällsunderhållningen till konferensen som går av stapeln i början av september...

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Jamen! Så där kan du ju inte skriva. Nu blir jag ju skitnyfiken!

Singel i storstan sa...

Hade du varit modig så hade du fått veta vad som hänt. ;-)