torsdag 4 augusti 2011

Killen som försvann...

Det var väl ingen som missade att jag träffade en kille för några veckor sen? En kille som var tvärtemot vad jag brukar falla för. Men som jag trivdes att umgås med. Han fick mig att skratta, vilket är det viktigaste av allt. Och jag kände mig avslappnad med honom.

Vi har inte hörts sen förra veckan. Så igår skrev jag ett sms till honom och undrade. Är det nån som tror att han har svarat? Då tror du fel i så fall.

Det är uppenbarligen meningen att jag ska börja hata killar. Jag blir så otroligt förbannad när jag inte ens får ett svar. Hur respektlöst är inte det? Så från och med nu tänker jag fan inte ens prata med nya bekantskaper med det manliga könet.

Over and out.

8 kommentarer:

Katarina sa...

Börja inte hata för snabbt, för man vet aldrig.

Min mobil hade 'Endast SOS samtal' hela semestern...

Folk åker till så underliga ställen när det är sommar. :-)

MonasUniversum sa...

Säger samma sak som ovan. Vänta ett par dar till, sen kan vi åka ut och dumpa surstömming i hans brevlåda.

Singel i storstan sa...

Eftersom jag har leveransrapport så vet jag att han har mottagit mitt sms. Så surströmming i brevlådan låter väldigt nära.

Sus sa...

Det där kan inte vara en man. Det måste vara en ynkrygg.

Singel i storstan sa...

Ja, det visade sig ganska tydligt. Trots att han verkade vara ganska rak och ärlig... The story of my life.

Liza sa...

Håller med dig !!! har råkat ut för sånt här ett par ggr bara å sk*ta i..

Ting sa...

Han är inte värd dig.

Singel i storstan sa...

Liza, det tar på självförtroendet när sånt här händer. Visst, jag försöker skita i det. Men jag mår inte bra för det...

Ting, eller det kanske är jag som inte är värd honom...