lördag 20 augusti 2011

Manligt sällskap

Jag vet att många kommer att tycka att jag är hur dum i huvet som helst nu. Men jag tänkte tala om att jag tar med mig sällskap till kräftskivan ikväll. Manligt sällskap.

I form av en dalmas.

Varför?

Jo, därför att jag känner att jag vill prata med honom. Öga mot öga. Alltså inte via telefon eller sms. För jag fattar fortfarande inte vad det var för jävla sms han skickade. Och eftersom jag inte är den bråkiga typen, så tänkte jag göra det under festligare former.

Vi behöver ju inte sova ihop.

Om det skulle vara så...

7 kommentarer:

NinaPX sa...

Men varför skulle någon tycka du är dum i huvudet för det? Det är väl du som bestämmer vem du träffar och vad du gör. Vill du träffa honom och prata så gör det, om du känner för att hångla upp honom mot ett träd - så gör det också för guds skull! Livet är för kort för att dricka dåliga viner och bry sig om vad andra tycker! :-) Må gott!

Singel i storstan sa...

Klart att jag gör som jag själv vill. Men ibland tar jag dåliga beslut. Men i det här fallet har jag rådfrågat några...

Unknown sa...

Ähh, det där är helt OK. Det finns ju en anledning till att du åkte med honom till Åland. Å att han köpte älskligsskor till dig.
Om du fryser ikväll så kan han kanske komma till användning som värmekälla eller nåt.
Å dessutom så är det ju inte så poppis alltid att vara singeltjej på fester på Ingarö, har jag hört. Då är det ju bra att du dyker upp med nåt manligt med dig.
Ha en kul kväll!

MonasUniversum sa...

Jag tycker du har en bra anledning. Det är viktigt med avslut. På ens egna villkor.

Sen om du sätter på honom, spela roll..hehe.

Sus sa...

Jag ger min högra hand på att ni sov tillsammans. Eller jag menar "sov" =)

Singel i storstan sa...

Ja, vi sov tillsammans. Två nätter tillochmed. Ibland får man ändra sina planer helt enkelt...

Och nu har vi pratat. :-)

Anonym sa...

Ha ha ha.....jag har sanerat gäststugan nu......puss