fredag 19 augusti 2011

Som ett brev på posten...

Det har väl inte undgått någon att jag just nu har det stressigt på jobbet. Vi har konferens på måndag och tisdag som jag håller i. Och eftersom jag ska på kräftskiva på lördag så ska allt i princip vara klart idag när jag går hem från jobbet.

Men min kropp är inte som andra kroppar. Den brukar få för sig att signalera migrän ibland. Och igår slog migränen till ordentligt. Hela dagen och kvällen låg jag däckad.

Så bra att jag kommer att få jobba sent ikväll dårå...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hua, min kropp beter sig likadant. Gärna när jag är nervös över något (inte bara stressad) så slår den där migränen till. Jag har legat deckad sedan igår kväll. Nu släpper det sakta men säkert. Men fan vad man mår, som värsta baksmällan.

Singel i storstan sa...

För mig brukar det komma efter stressen släppt. Men den här gången var det inte så.

Hatar migrän.