onsdag 12 september 2012

Jag fick ett annat brev...

Eller snarare ett vykort:

"Hej!
Vi på hittegods har fått in något som vi tror tillhör dig. Vi tar hand om ditt borttappade föremål i en månad. För att vi ska veta att du är den rätta ägaren ber vi dig ta med detta kort och id-handlingar.

Vänliga hälsningar
Medarbetarna på Hittegods"

Det finns två tillhörigheter jag blivit av med. Ett busskort som gick ut i början av augusti. Tappade det några dagar innan det gick ut. Eller så är det några tillhörigheter från min väska som jag blev av med i början av juni. Minns du? Väskan som innehöll dator, surfplatta, alla möjliga kreditkort och betalkort. Med mycket mera.

Knappast troligt att det skulle vara den va? Tre månader senare.

Men spännande är det!

1 kommentar:

Helena m. 4 sa...

håller alla tummar jag har !