onsdag 26 september 2012

Jag vill bli mormor

Jag var på läkarbesök klockan 13:45 idag. Vilket gjorde att jag gick runt och strosade på Fridhemsplan innan jag åkte hem. Och eftersom jag har en väninna som föder barn vilken dag som helst så råkade jag hamna på alla möjliga barnavdelningar. Och kunde förstås inte låta bli att handla.

Undrar hur jag kommer att bli som mormor? Det fins hur mycket kul som helst att köpa! Så vid närmare eftertanke ska jag nog först öppna ett sparatillbarnbarnssaker-konto innan jag får veta att jag ska bli mormor. 

Ja, jag skojade. Jag längtar till att bli mormor men väntar gärna sisådär tio år till...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh my! Vilken DRÖM!

Anonym sa...

Nu gav du mig en chock!!!!!!!!!!!!!! Hahahaha....inte skoja så.....jag vet ju vad du tycker....men iof. kan du ju lämna bort när det blir jobbigt :P

Malin sa...

Du blir ju tant Janne åt Lo. Det kan duga så länge kanske?

Singel i storstan sa...

Malin, det duger alldeles utmärkt! :-)

Malde sa...

Det är nog bäst att börja spara redan nu :-D