onsdag 6 februari 2013

Onödig tid

För att göra en jävligt lång historia kort så har jag fått en ny surfplatta. Alla appar ska ominstalleras, inställningar ska göras, inloggningar sparas osv. En jävla massa tid helt enkelt.

Dessutom har jag haft problem med ett program i min jobb-dator. I typ ett år och två månader. Och idag skulle man återställa min användarprofil. Eller vad det kallades för. På svar på min fråga vad det innebar fick jag veta att mina signaturer i mejlen försvinner. Vilket tar två minuter att göra om. Det var ingen som berättade för mig att alla inställningar för vad jag vill ha på min startmeny, aktivitetslist, mejl, kalender etc. nollställs. Alla sidor som jag besöker frekvent måste skrivas om på nytt. Alla inloggningar som ligger som "håll mig inloggad" måste loggas in på nytt. Det är väl sisådär en timmes jobb.

Jag har annat att göra här!

Inga kommentarer: