fredag 16 maj 2008

Dag 3

Idag är den värsta dagen av alla! Jag fryser, är besatt av hälsosamma recept, har ett matsug som heter duga och är lättirriterad! Gudskelov har jag varken yrsel eller huvudvärk som är vanligt just den tredje dagen. Jag kommer att ha ett litet helvete resten av fredagen nu när jag kommit hem för det är mycket lättare på jobbet.

För att inte falla i någon fälla i helgen är planen att noggrant planera min tid. På ett ungefär ser morgondagen ut ungefär så här:
10:00 Klockan ringer
10:20 Jag går upp
10:30 Jag går på en långpromenad
11:30 Jag äter en påse
11:45 Jag duschar och tvättar håret m.m
12:45 Jag hänger tvätt, sätter på en ny tvättmaskin
13:00 Jag byter sängkläder och städar sovrummet
14:00 Jag skurar badrummet
15:00 Jag hänger tvätt och softar en stund
15:30 Jag äter en påse
16:00 Jag går igenom skor och ytterkläder
17:00 Jag sätter mig vid datorn

Ungfär så... Jag får försöka att tänka på de förvånade minerna som jag kommer att få se när fotbollssäsongen sätter gång efter EM-uppehållet och jag blivit några kilo lättare! Allt för att inte kolla in i kylskåpet och trycka i sig massa skit!

Inga kommentarer: