tisdag 6 maj 2008

Depp, depp och depp

Det är inte lätt att skriva en privat blogg när man aldrig har en chans att få vara ensam! Jag bor tillfälligt i Tyresö sen drygt tre veckor tillbaka och det här är första kvällen som jag inte har haft ett rumpdrag efter mig fram tills jag gått och lagt mig. Ikväll är första kvällen som jag får sitta ensam på kvällen innan jag går och lägger mig utan att en viss person väntar in mig tills jag går och lägger mig. Helt sjukt! Tur att jag inte bor här så länge för då hade jag fått panik.

Eftersom jag bott i Tyresö har jag varit ordentligt deppad också. Har inte gjort annat än jobbat, gått på fotboll, lagat mat och sovit. Återigen känns det som jag är i ett fängelse och jag hatar känslan. Inte nog med det, jag får aldrig vara själv!!!! En av anledningarna till att jag flyttade från början var just att jag aldrig fick vara ensam och nu sitter jag här igen... Orkar verkligen inte med att ha det så här.

Har dessutom lagt på mig ett gäng vikt som gör att jag är ännu mer deprimerad, men från söndag och tre veckor framåt ska jag köra en kur och därefter ska jag köra blandkur i två veckor till. Fram till semestern ska jag sen göra recept från Bülows kokbok och jag hoppas att jag gått ner mellan 5-10 kilo tills dess... Helst tio, men det är nog lite väl optimistiskt tänkt.

På kärleksfronten har jag gått in i ett vakuum. Jag bor i ett fängelse, är fet som en sugga och känner mig allmänt ful och oattraktiv. Detta syns väl i min aura eftersom jag knappast får några inviter och lika bra är väl kanske det. Eller så är det kanske just det som saknas i mitt liv för att jag ska blomma ut, vad vet jag? Det kanske är lättare att banta om man har nån att göra sig fin för osv. Skitsamma. Jag kollar inte runt heller och då lär man ju knappast se någon godbit och skulle jag det så skulle jag antagligen få nobben så det känns lönlöst. Vad positiv jag är!

Inga kommentarer: