onsdag 14 maj 2008

Nu jävlar!!!

Det har kommit smygande... Fettet som omger min rumpa, mage, midja, bröst, armar och hals. Jag fattar ingenting! Man börjar att röra sig ganska mycket jämfört med innan och som tack går man upp i vikt!?! Men nu är det slut på uppgåendet. Idag har jag börjat med Cambridgemetoden och är mer laddad än nånsin!

Just nu är jag ganska hungrig efter en påse vid 9-tiden och en runt 14. Två liter vatten är uppdruckna, så kvar har jag en liter vatten och en dryck resten av kvällen. Det är ganska enkelt första dagen vet jag av tidigare erfarenhet så idag behöver jag inte stålsätta mig så mycket. Men visst är det svårt att hålla sig ifrån kylskåpet, därför bör man hålla sig sysselsatt på sin fritid. Idag tänker jag jobba över någon timme. När jag kommer hem ska jag epilera benen, bikinilinjen samt under armarna plus lite ögonbrynsplockning och sånt. Jag hade tänkt gå en promenad men just nu regnar det så därför får jag ta hand om mig själv på något annat sätt. Sen ska jag mäta min kropp för att kunna se resultat när inte vågen visar några!

Inga kommentarer: