lördag 27 december 2008

Bakis

Det blev en blöt kväll igår... Var först på stan med tonåringen och hennes pojkvän och hittade massor av grejer på rean! Förra året fanns ju ingenting, men i år blev det ett par nya gympadojjor, tre behåar, en kjol, två tunikor, två koftor, en halsduk, en mascara, flera par strumpbyxor, en blus och ett par byxor!

På vägen hem köpte jag en pizza och direkt när jag kom hem ringde Anne-Li som var i stan. Vi träffades på Fridhemsplan och tog två öl sen var hon tvungen att åka hem så jag åkte också hem igen. Hade ju blivit ölsugen vid det laget så jag hörde av mig till Marion som kom över och vi gick på kvarterskrogen vidare till Kellys och till sist Patricia. Hade ganska kul. Vet inte vad klockan var men jag måste varit skitfull med tanke på att jag åkte helt själv i en svarttaxi!!! Tur att det inte var en galen idiot!

Idag har jag legat och sovit exakt hela dan och gick upp vid 20-tiden helt mörbultad! Jag fattar inte hur jag kan må så jävla uselt när jag dricker?!? Nu ska jag ner till videon och köpa cigg, ostbågar och massor av läsk. Sen blir det dataspel hela natten...

Inga kommentarer: