torsdag 11 december 2008

Fattar ingenting

Det har varit en del att göra den här veckan. Sena kvällar, tidiga mornar och trötthet osv. Därför har jag inte varit här något men jag har inte heller gjort nåt intressant.

Däremot har jag idag haft ett samtal med en killkompis som har ett jättedåligt förhållande med sin tjej om man frågar mig. Han ljuger och undanhåller sanningen om ganska stora saker, han är typ livrädd för att hon ska få veta att han inte är perfekt och istället städar han febrilt efter sina rätt så stora misstag och hoppas på att han har tänkt på allt som ska sopas bort så att hon inte ska få reda på någonting. Vad är det för förhållande?!? Jag trodde att varför man delar sitt liv med någon är förutom att man älskar personen för att man känner sig totalt trygg med denna människa och accepterar den andres fel och brister. Idag berättade han att dom ska gifta sig?!?!?!?!

Antingen så ljuger han Big time om deras förhållande eller så måste han vara helt jävla knäpp i huvet. Jag tycker nästan att det är sjukt att gifta sig när man har ett sånt förhållande och är det så att han ljuger för mig och att de har en perfekt relation så tycker jag att allt är ännu sjukare! Därför har jag raderat hans nummer och hoppas ärligt att han aldrig mer ringer eller messar mig. Jag vet liksom inte vad som är sanning eller lögn när det gäller honom och dessutom så är vår vänskap på hans premisser...

Hade detta varit en tjejkompis hade jag tjatat på henne en miljon gånger att inte göra det, men som sagt, han är inte riktigt ärlig mot mig, säger saker som inter riktigt stämmer så jag skiter faktiskt i vad han gör... Lycka till baby, ring aldrig mig igen.

Inga kommentarer: